03 Ağustos 2013

Baskin Robbins

5800 tane şubesi olan Amerika'lı bir dondurma markası Baskin-Robbins. Benim tanışıklığım ise henüz çok yeni, bir kaç ay önce Abu Dhabi'ye yerleştiğimizle başladı. Avm ve ana caddelerde önünde uzun kuyruklarla karşıma çıkmaya başlayınca denemeden edemedim. Deneyince de bir daha vazgeçemedim.

Mevsimine göre taze meyvelerden üretilen dondurmalarının onlarca çeşidi mevcut. Klasik ve sürekli çeşitleri, bölgesel meyvelileri, mevsimsel ürünleri ve yoğurtlu olan onlarca seçenek mevcut. Külahta, külah tabaklarda veya karton tabaklarda isteğinize göre seçim yapmanız mümkün. Farklı karışımlar ile değişik lezzetler yaratmak tamamen hayal gücünüze kalmış. Porsiyonları oldukça büyük. Tabi kıvam ve lezzet mükemmel olduğundan gözünüz hep
daha büyük servislerde oluyor :) Orta boy bir kap iki dondurma sever için oldukça yeterli, fiyatı 35 aed. Pasta ve kekli dondurmaları da oldukça başarılı. 
Dondurma seçimi sırasında tanıştığınız rengarenk seçimlerin yanı sıra süslemesinde de oldukça bonkörler ve tüm isteklerinize cevap verecek şekilde süsleme yapıyorlar. Rengarenk çikolatalar, parlak çikolata tozu, kuru meyveler ve krema seçenekleri arasında. Karşınıza çıkan ilk noktada tanışın derim, afiyet olsun.. 
Amerika, İngiltere, Ortadoğu, Uzakdoğu ve Avusturya da onlarca şubesi olan BR'nin Türkiye de henüz bir şubesi yok. 

3 yorum:

  1. Denemediyseniz Cold Stone'u siddetle oneririm. Tanisiktan sonra Baskin Robins' in yuzune bakmayabilirsiniz:) Malesef o da Turkiye'de yoktu. Bikac yil sonra Abu Dhabi'ye geri dondum ve ilk isim cold stone bulmak oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğum için bir süredir Türkiye'deydim. Dönüşte Abu Dhabi'nin sıcak karşılamasına iyi bir serinletici olabilir :) Hemen denenecekler arasına ekledim.. Tşk.. :)

      Sil
  2. bizim mado muz var Amerika'nın ıce na bizim Maraş Dondurması bin çeker...Aman O da girmesin ülkemize ...

    YanıtlaSil