18 Nisan 2015

Asya 1 yaşında..

Asya 1 yaşına gökyüzünde girdi..



Asya zaten gökyüzünde büyüdü.. 
1 yıla 14 yurt dışı, 4 yurt içi uçuş sığdırdı..
İlk 6 ay mışıl mışıl uyuyarak uçtu, sonraki 4 ay şapşik şapşik bakındı, son 2 aydır ise uçakları birbirine katarak, bulutlara a aaaa diye diye uçtu.. Duam hep kuş gibi uçsun, süzülsün ve konsun yuvasına.. 
Asya 1 yaşına gökyüzünde girdi..
Çılgınca gösterişli bir doğum günü olmadı..
Ne biçim annesin çocuğa doğum günü yapmıyor musun sözlerini işitirken Asya da duydu.. 
Öyle anneyim işte.. Çok seviyorum.
 Okuyorum, öğretiyorum, yediriyorum, içiriyorum.. 
Ama memesi sarkmasın diye 3 aylık bebeği sütten kesen, yaşını doldurmamış bebeğe çikolata şeker veren, ev yapımı yiyecekler hazırlaması zor geldiğinden hazır tarhana çorbası, konserve gıdalar yediren annelerden 'ne biçim annesin' lafını duyan bir anneyim. Bu biçim anneyim.. 


Burası da blog mu dert anası mı belli değil sayın okuyucu :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder