18 Şubat 2014

Mor lale buldun topla..

Çiçek dalında güzeldir evet ama bu laleler o kadar güzeller ki toplamadan edemedim işte.. İstedim ki benimle birlikte gelsinler:) Ömürleri kısa da olsa birazcık bakışalım çiçek çiçek :)



Salihli'deki kurşunlu kaplıcalarına giderken rastlaştık mor ve beyaz laleler ile.. Önce kıyamadım ama sonra dağ bayır her yerin lale tarlası gidi olduğunu görünce dayanamadım bir demet topladım. Topladıklarımız yetmedi birazını kökledik bulduğumuz kapların içine göçürdük annemin botanik bahçesinden hallice bahçesine dikelim diye.. 

Küçükken yazları köyümüzde kuzenlerimle çiçek toplama yarışı yapardık, eski alışkanlık olsa gerek bunları toplarken de annemle yarıştık tabi :))


Güzel giden havalar sayesinde doğa erken uyanmış bu yıl.. Her yer börtü, böcek, taze çiçek..  Benim için de güzel bir sürpriz oldu tabi. Soğuk havada sağlık turizmi için gelip mükemmel kır çiçeklerine bulanıyorum hergün.. 


Bozdağ'ın eteklerindeki harika doğaya yaz gelmeden, çiçekler geçmeden siz de mutlaka gelin.. Çiçekler gönlünüze, şifalı suları bedeninize sağlık olsun.. 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder