08 Aralık 2014

Ekaterina Lochova tasarımları

Sizce de porselen bir bardaktan çok daha fazlası değil mi? 



Bulgaristan'ı keşfetmek için yine amaçsızca dolaşırken gördüğüm bir çay evine girdim bugün. Adı çay evi ama aslında çay ve kahve fincanı satan mükemmel bir ev. El yapımı, porselen ve tasarım olan şahane bardaklar. İncecik ve birbirinden güzel tasarımla görünce 'ah ben bunlarda ne güzel kahve içerim' dedim dayanamadım bir kaç tane aldım. Öyle güzel, şık ve zarifler ki hepsinden birer tane alasım geldi. O kadar pahalı olmasalar inanın alırdım. Eve gelince kahvemi yeni bardaklarımdan birinde keyifle içerken bu fotoğrafları da internetten bulup buraya ekledim. 

Bulgar tasarımcı Ekaterina Lochova sizce de harikalar yaratmamış mı? 

Pinterest ve internet sayfalarına da buradan ulaşabilirsiniz. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder